Tomodachi!

Hello all! My entries about the Bunny Hop Grid-Wide Hunt continue. This is a very special bilingual post for you all! I, unfortunately am still feeling sick, and I have a fever-- so I didn't go to work today. So I decided to search for a very cute cafe to take pictures at, and I happened upon a place called *Y's HOUSE! It is such a very cute place, and the owners; yacchan Clip and shimako Bade and their friend, UrikoH, made me feel most welcome. They were very gracious and kind towards me, even though they did not speak english, they tried very hard to talk to me even though I was maybe annoying them! x3 Thank you! Also, they kindly let me take pics in their Cafe, and sat with me on the funny poses! Thank you so much! I am very greatful. Because of that, I'm going to use a translator service for this post. ^^

So today I am featuring the Bunny Hop gift by Tryanny Designs that I adore. It's an entire set, down to the shoes, which have cute little bunnies on them! Ahh! So cute! I paired it with the hair from Shop The Joker, which contains two hairs, pigtails and a short hair set.


こんにちは、すべて! Bunny Hop Grid全体のHuntの周りの私のエントリーは続きます。 これはあなた方のすべてのための非常に特別なバイリンガルポストです! 私は熱があります--それでも、残念ながら病気になるまで感じであるので、私は、今日、出勤しませんでした。 それで、私は、写真を撮る非常にかわいいカフェを捜し求めると決めました、そして、*Yの下院と呼ばれる場所に偶然出くわしました! それは、そのような非常にかわいい場所と、所有者です。 yacchan Clipとshimako Badeと彼らの友人UrikoHは私に最も歓迎されていると感じさせました。 私はたぶん彼らをいらいらさせていましたが、彼らは、彼らは、私に向かって非常に上品であって、親切でした、彼らが英語を話しませんでしたが非常に一生懸命私に話そうとしました!x3はありがとうございます! また、彼らは、私にそれらのCafeで映画を親切に取らせて、私と共におかしい姿勢に座りました! ありがとうございます! 私は非常にgreatfulです。 それのため、私はこのポストに翻訳者サービスを利用するつもりです。 ^^

それで、今日、私は、崇拝するTryanny DesignsでBunny Hop贈り物を特集しています。 靴までそれは全体のセットです!(靴は手元にかわいい小さいバニーを持っています)。 ああ! とてもかわいい! 私はShop Jokerからそれを髪と対にしました。(Jokerは2つの髪、お下げ髪、および短い髪セットを含みます)。




Hair: Shop The Joker - funny Hare (Bunny Hop Special color) - $0L - - $0L - (Bunny Hop Gift)
Outfit: Tryanny Designs - Taste of Spring/Utopia - - $0L - (Bunny Hop Gift; incl shoes!)
Location:*Y's HOUSE - Thank you for letting me take pictures here, kind friends! ^^

A closeup of the shoes:




Also, my friend Aliz let me know about this skin and bikini freebie that DCNY has out; it's a little tan for me, but the detail is amazing. The only thing is that it hasn't got lashes, so it would probably need prim lashes. I however, have worn it without, so that you can see the detail a little better. And you can't really see the earrings, but I'm wearing the Sanu bunny hop set, which is cute teeny bunnies in green. Also, aren't the eyes amazing? They're a BH gift from Clover.

また、私の友人AlizはDCNYが外に持っているこの皮膚とビキニ無料のものに関して私に知らせます。 それは私のための少量の日焼けですが、詳細は驚くべきものです。 唯一のものは、まつげがないので、たぶん堅苦しいまつげを必要とするだろうということです。 しかしながら、私、あなたが、詳細が少し良いのを見ることができるように、それを着ました。 そして、あなたは本当にイヤリングを見ることができませんが、私はSanuバニーホップセットを着ています。(それは、緑色のかわいいちっぽけなバニーです)。 また、目も驚くべきものではありませんか? それらはCloverからのBH贈り物です。



Skin: DCNY - [Laleh] gloss 'Spring Time Gift' - $0L -
Eyes: Clover - *Clover* real eyes - $0L - - $0L - (Bunny Hop Gift)
Jewelry: Sanu - Bunny Hop Set - $0L - (Bunny Hop Gift. Contains 2 monocles. 1 shown.)


Sooo! You must visit*Y's HOUSE! cafe! It is so cute, and there is free bread bag near entrance, and sandwiches on the counter. They have funny poses, and you might make new friends, like I did:

Sooo! あなたは*Yの下院!カフェを訪問しなければなりません! それはとてもかわいいです、そして、カウンタの上に無料のパンバッグが入り口、およびサンドイッチの近くにあります。 彼らには、おかしい姿勢があります、そして、私が以下をしたように、あなたは新しい友人を作るかもしれません。



Friends! - 友人

Bai bai!

0 comments: